morgonen börjar med smääääärta !

god morgon. slog nyss liltån i vardagsrums bordet. gjorde sjuukt ont :( usch.
sitter här med en kopp kaffe och kollar på tv. ska snart klä på mig lite och så.
har uppsatt hår idag :) för gör ont i örat om håret fastnar i örat eftersom jag piercat mig där uppe :)
hade lite problem att sova inatt för kunde inte sova på ena sidan haha :)
hoppas ni får en super bra dag så hörs vi när jag kommer hem från skolan. slutar sent idag så är hemma till 4.
kramizar
//emmziee
börjar få bildbrist så slänger ut bilder från i sommras. nya bilder får ni under nästa vecka för åker till stöten på söndag med pappa,ankie och brorsan.
har såklart datan med så bloggar lite smått :)

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: okey :) här är de kanoners, blåser lite men de är inga kalla vindar och typ 10+ så de kan ju nästan inte bli bättre ;) hur står det till med dej idag då??

underbart som tusan med fredag imorrn eller hur?? ;)

2011-03-24 @ 15:25:12
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0