tänka något och få fram det på några sekunder

usch känner att jag har verkligen en dålig dag.
vakna i morse och kände att dagen skulle bli rätt dålig, drog nyss te mamma för skulle dit idag, och var skit hungrig så tänkte äta ! o då finns de inte ett skit i kylskåpet och har inga pengar för glömde dom hos pappa,
så måste dit nu och kolla om det finns något där om inte så måste jag till ica för är dööö hungrig.
åååh förbannad ja blir. ibland önska jag att man kunde ba tänka något och sen får man de man önskar !
jaja vi hörs senare när jag är på bättre humör
ciiiaoo

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sommarfin tjej! <3

2011-06-10 @ 14:45:12
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; haha (a' det är gott!

2011-06-10 @ 16:21:23
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0