sov som en stock men somna i soffan

god morgon bloggläsare
sovit gott?
jag sov som en prinsessa inatt eftersom jag inte sov så mycket igår på klassresan så somna jag i soffan vid 10.
nu är jag rätt pigg,ska snart hoppa in i duschen och tvätta håret sen packa ner lite grejer och dra till enni.
idag är det avslutning så ennis mamma ska fixa mitt hår och enni fixar mina naglar :) dom börjar bli rätt långa men vissa går av och hatar det... :(
bilder från avslutningen och hur jag ser ut kommer imorgon för efter avslutningen så ska vi alla 9or ha middag så är hemma efter 10 ikväll.
ha en toppen dag !
ciiaaooo

Kommentarer
Postat av: elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv: vad kul :D haft en bra dag? :D

2011-06-09 @ 15:57:44
URL: http:// eeelinnnnnn.blogg.se/
Postat av: anna

sv.: okej najs de :)!



ne ja tar studenten imorgon, på lördag lär ja va död å på söndag ska ja på bal :)

2011-06-09 @ 18:22:27
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0