yeay nu längtar ja!

god kväll på er.
har ni en trevlig fredag kväll?
jag själv boka nyss flyg biljetter till Ungern där jag ska spendera 4 veckor med världens underbaraste vän!
ska bli sjukt kul! längtar som bara den. bli brun som en peppar kaka och bara slippa allt här hemma.
gud så kul det ska bli.. men men det är först till sommaren. åker den 18 juni först.
nu ska jag måla mina naglar "svarta" :* haha som vanligt.
sen blir det att äta godis och kolla på tv..
bloggar mer senare
kramizar
//emmziee
käka tacos med mamma, brorsan och hans flickvän
tog med iphonen blev sämst bild!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

sv; klart gumman!

2011-01-08 @ 03:41:18
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0