seeegt

hej på er bloggläsare.
inte bloggat så mycket idag tyvärr men kom hem från stan vid halv 3 och sen har jag sovit kollat på film haft sjukt ont i magen så har bara inte orkat suttit vid datan. men nu mår jag lite bättre och ska försöka skriva iallafall lite.
va med mamma på stan ett tag förut, vi tog ut nya bilder som jag ska sätta upp på rummet när jag köpt nya tavlor och så.
hoppas det blir fint sen var vi och kolla på ett nytt skrivbord till mig, hitta ett ja ville ha men mamma verka inte vilja betala de till mig.
funderar på att sälja de ja har nu för det är inte förstört någonting så det är i fint skick :)
nu ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt eftersom jag inte mår 100 % bra. men jag blir nog bättre snart.
ha en super bra kväll
kramizar
världens bästa plattång! fick den i julklapp och den är suuuper bra!
tips till er som vill ha en bra plattång!
märket är REMINGTON
dagens outfit
t-shirt: JC 1 år gammal
jeans: 2 år gamla New yorker
armband: från adam
klocka: från london
halsband: glitter

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0