pyjamas? nya klädstilen?

ligger just nu i sängen och kollar på film "wanted" en grymt bra film tycker jag.
har ni sett den? såfall vad tyckte ni?
har inte orkat gjort något idag så sitter fortfarande kvar i min pyjamas haha :) så är det ibland när det blir hemma dag.
imorgon vet jag inte vad jag hittar på har två planer men får se hur de blir så skriver inget än om de.
blir att lägga sig rätt skapligt idag iallafall så jag inte sover bort hela dagen imorgon.
sov till halv 12 idag och det va sjukt. kändes som hela dagen var bort kastad.
ha en bra kväll
kramizar
//emmziee

Kommentarer
Postat av: Laks

ja hatar också att sova för länge :/ hela dan bara försvinner liksom.. ja går upp 8 varje dag :P

2011-01-04 @ 23:13:03
URL: http://laks.webblogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0