gissa vad jag är glad!

hej på er!
gissa vad jag är glad idag! har hittat det gymnasiet jag vill gå
det blir JOHN BAUER och linje MEDIA! som första val sen blir det hotel och turism på st eskil som andra sen tredje blir det nog sam på eskil.
är nästan helt säker nu på att jag ska välja de. alltid vart stressad över valet men nu är jag nästa 99 % säker.
nog om det..
nationella idag då och det gick väl rätt okej hoppas jag. gjorde alla frågor men vet ju inte om det är rätt svar haha.
hoppas det gick bra för er med som gjorde de!
på torsdag är nästa prov då. då är det svenska uppsats. jobbigt den är ungefär 3 tim lång sen lektioner efter bara.
funderar på att fixa om bloggen lite någon dag när jag orkar.
som sagt min msn funkar fortfarande inte kan inte logga in och svara på era mejl så hoppas ni förstår
ha en super bra kväll
kramizar
//emmziee

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0