fredag redan.

hej på er.
hemma från skolan nu. så himla härligt. sitter här med en kopp kaffe och musiken på högsta volym "ensam hemma" så då passar jag på att dunka musik.
fredag, känns lite konstigt nyss va de ju måndag, denna vecka gick grymt fort.
Eller vad säger ni ? :)
ikväll hoppas jag att min älskade pojkvän adam kommer hit. sen vi får väl se. Jag ska annars bara ladda ner någon film och sånt.
FILM FÖRSLAG? allt förutom skräck helst men annars vad som helst.
nu ringer mobilen så vi höres senare. blir kanske inte mycket till att blogga men lite skriver jag nog
kramizar
//emmziee
dagens outfit

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0