trög jag är.. converse & snö ?

hej på er !

gud vilket tråkigt väder, snöslask och allt.. inte bästa vädret att gå i converse kanske.. så dum som jag är.
men iallafall !
vakna ju halv 12 idag och sen fixa jag mig lite och så, sen åkte pappa, jag och ankie in till stan för och kolla när min kusin saga hade gymnastik uppvisning, så söta knattar som springer runt och hoppar lite.. haha as gulligt.
efter det tog vi en tur till tuna park, men hitta ingenting, kolla på lite saker som jag kanske ska köpa i julklapp. men är ju sjuk så hade inte orken att leda julklappar..
nu sitter jag här med nässpray,näsdukar och halstabletter !
ska nog krypa ner i soffan och kolla på en film, mår inge vidare alls. helt slut i kroppen !
ha en bra lördag !
puss & kramizar
mina bästavänner just för tillfället ! " bilden "

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0