10 sanningar om emmziee

Har lite smått tråkigt denna söndag så tänkte att jag kunde skriva 10 sanningar om mig själv.
tror ni jag lyckas?
får se hur långt jag kommer !
sanning 1: jag är glass beroende
sanning 2: jag sitter på toalocket när jag borstar tänderna ^^
sanning 3: hatar att åka hiss, tar hellre trappor !
sanning 4: jag älskar phineas and ferb, tycker det är skit bra
sanning 5: jag hatar fötter, tycker det är riktigt äckligt :(
sanning 6: jag sjunger i duschen
sanning 7: sover med en nallebjörn varje natt, gjort de sen jag var 4 ^^
sanning 8: jag kan inte ljuga, skrattar bara då
sanning 9: jag är rädd för döden
sanning 10: jag är super rädd för små kryp.

Kommentarer
Postat av: isabella

toppen!

Vad har du gjort i helgen? :)

2011-12-04 @ 16:05:22
URL: http://sixbillionsouls.blogg.se/
Postat av: anna

sv: va händer i kväll då?

2011-12-04 @ 20:25:21
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0