skolan är väl rätt okej ändå?

hej alla där ute.
vet att jag blir sämre och sämre på att blogga men inte så kul att skriva massa när man inte vet att någon läser.funderar på att ta bort min blogg men jag får se hur det blir.
onsdag idag och kom typ nyss hem.
skolan idag var grymt rolig tog lite skojj bilder på olika saker med mobilen som ja ska slänga ut snart för har verkligen inget att skriva.
ikväll blir det att plugga och typ bara kolla på någon film eller så.
HAR NI NÅGRA FILMTIPS?
ha en jätte bra dag/kväll
puss&kram


julia ritade lite på no lektionen,fint va?



snygg du är min fru i glasögon :D

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0