grattis saga 7år!

hej hallå eller ska man säga godmorgon alla som läser.
vakna ganska tidigt idag för pappa,ankie och min bror skulle iväg till västerås idag,skulle följt med men var så trött i morse så jag orkade inte för dom drog iväg vid 9.
så nu är jag här hemma själv ett tag.
skulle behövt shoppa lite saker idag men får bli av nästa helg.
behöver nya vinter skor,en ny jacka och lite nya kläder.

idag vid 5 så drar vi över till min kusin som fyller 7år idag.
grattis lillplutten saga :)

min lilla kusin när hon var ett år. visst va hon söt liten busunge? :) katten i munnen

Kommentarer
Postat av: simone

vilken godbit :)

2010-09-25 @ 12:26:09
URL: http://fattybom.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0