väckt av att dörren slog upp.

godmorgon bloggen.
vakna av att pappa kom hem vid halv 10 idag och det var så ljust så kunde inte somna om. "trist" ja som ville sova länge nu i helgen men men.
har inte så mycket att skriva men igår satt jag och kolla på idol med pappa brorsan och hans flickvän.
Sassa åkte ut. lite tråkigt för alla var verkligen bra igår men DANIEL ska vinna allt! :)
nu i eftermiddag ska jag till mamma för pappa och brorsan ska till globen och kolla på hockey, Nhl match.
så mamma,jag och bästavän ska på bio ikväll sen blir det att bästis sover hos mig. mys mys.
vi har inga planer för imorgon men man får se. :)
ha en jätte bra dag så försöker jag skriva något innan jag drar iväg ikväll.

pussar och kramar

pappa och jag gjorde tacos igår kväll. mums mums.

Kommentarer
Postat av: Samfilippa

Uno straise Qatro single sais, thanx

2011-02-14 @ 07:39:35
URL: http://samfilippa.blogimagine.com

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0