kvällen blev riktigt bra!

hej och godmorgon bloggen. mår ni bra?
det gör jag iallafall,jag och bästavän vakna vid tjugo över 8, helt galet tidigt men jaja,
tyvärr blev det inga bilder från igår men får berätta lite vad som hände under kvällen.
bästavän kom hit vid 5 och då typ satt vi vid datan och snacka lite, sen vid 7 käka vi lite mat "pizza" :) mums va gott det va. sen drog vi till ica och handla lite godis och sånt, vid 8 börja idol och då satt vi i vardagsrummet med pappa,brorsan, hans flickvän,eni och jag :)
för er som inte vet vem som åkte så var det LINDA. tycker det var helt rätt för hon har inte vart bra på sista tiden.
den bästa igår var elin och minnah :)
sen vid 11 så gick jag och eni och la oss,vi va sjukt trötta då.
det blev våran kväll.
har ni haft en bra kväll?

idag blir det inte att göra något speciellt,bara vara hemma och ta det lugnt. imorgon får vi besök här hemma, Ankie har fyllt så vi ska fira henne.
nu ska jag ta en varm dusch.
skriver senare
pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: maya

sv; Jaha, men då är det nog ingen fara :D Hoppas du får roligt!

2010-10-23 @ 12:35:11
URL: http://mayasmode.blogg.se/
Postat av: natali

vad kul :) , För mig blev det att kolla film och så med min kille ,Vaknade nyss :)

2010-10-23 @ 13:21:00
URL: http://natalinikola.blogg.se/
Postat av: Tina Juwel

Snygg blogg ;)

2010-10-23 @ 18:11:57
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0