dagen blev okej

idag har bloggen fått lida lite.inte haft tid att blogga men ska försöka skriva något nu innan jag tar en dusch.
dagen blev rätt okej.tråkigt väder så blev att va hemma.
vi fick besök vid fyra idag som jag sa tidigare i morse och det blev tyvärr inga nya bilder.fick inte tiden.
jag lova att lägga in dagens outfit och håller det jag lovar.
imorgon är det skola igen och ska till mamma. sen på tisdag blir det nog att åka med pappa till stan en sväng.
mer har jag inte planerat än.
snart lov ju! och då drar jag och mamma till LONDON.
gud vad ja längtar

ha en bra söndag kväll
pusss

randig t-shirt: H&m
strumpbyxor: lindex
armband: H&m
svarta knä strumpor: fick av ankie

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0