Tisdag morgon!

njut av livet medans ni lever! slösa inte bort tiden på massa idioter. ni är värda bättre.

godmorgon på er alla bloggare. tisdag idag då,vakna vid halv 10 kunde inte sova längre vet inte riktigt varför men sov lite halv kasst inatt,vakna flera gånger.
hoppas ni alla mår bra och är friska.
jag själv mår toppen,för inatt/tidigt imorgon åker jag och mamma till LONDON!
gud va kul det ska bli.! :))
som jag skrev tidigare tar inte med datan så kan inte blogga något men ska ta massa nya bilder och dom läggs ut när jag kommer hem. kommer hem på söndag kväll så tror inte jag bloggar då skriver på måndag, är ledig då.
idag blir det att vara hemma nu på förmiddagen,duscha och bara ta det lugnt sen går jag över till mamma och packar klart så jag är klar tills vi ska åka. lite senare ikväll ska jag ut och gå med bästavän,kommer ju inte se henne på flera dagar.
hoppas ni alla får en jätte bra dag så skriver jag mer lite senare.

pppuuuuuss
/ emmziee


Life's a climb

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2010-11-02 @ 17:39:26
URL: http://teresebrodin.com
Postat av: Terese

Nu har jag lagt till dig, har du lagt till mig?

2010-11-02 @ 18:08:16
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0