tack bästavän!

hej alla söta.
jag är grymt glad just nu, min skolavslutnings klänning har kommit!! :D
världens bästa dag idag. va med bästavän efter skolan.
vi va ute och gungade haha "små barn" sen börja det regna då gick vi fort hem, påvägen träffa vi felicia så vi stod och snacka ett tag med henne, sen börja det spö regna då sprang vi in.
vi satt oss vid datan och drack kaffe typ, sen fixa vi lite käk vid halv 9.
det blev pasta och hemma gjorda köttbullar. "haha" gott va det iallafall.
tack för en grym dag bästavän!
verkligen en dag att minnas! <3
du betyder mest vännen!  älskar dig! <3
här kommer lite bilder från dagen! :)

kramiz!


Eni tog bilder på mig så tog ett smyg foto på henne ^^<3


mästerkocken Eni "haha elr nt" vi brände typ upp köket men ^^ mycket skratt blev det iallafall <3

våra fina köttbullar :)

sen kom min underbara skolavslutnings klänning idag!!!! :D <3

Bästavän! jag älskar dig mest vännen! <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa dag absolut en dag att minnas tack bästavän !!! Världens bästa bilder ! ;**



Haha vi ska fan öppna en restaurang skulle gå ganska bra tills vi inte bränner ner hela skiten :P <33333333 puss :*

2010-05-27 @ 22:07:19

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0