ny klänning!

det blev ändrat!
valde den här klänningen istället. den andra var tyvärr slut så fick välja en ny men mamma ska beställa den idag tror jag.


jag hoppas att ni alla har haft en trevlig helg.
min var helt okej. sov hos min pojkvän i fredags. vi kolla på film,myste och käka chips hela kvällen sen på lördag efter middag kom pappa och hämta mig sen drog vi till farmor och fira min bror.
kusinen,farbror och hans fru var där också. dom kunde inte komma på söndagen när vi skulle fira min bror så dom kom dagen innan.
på söndagen hade vi massa besök. brorsan fyllde 16år.
grattis i efterskott. tänkte lägga in en bild på bloggen men hade inte tid så förlåt brorsan ^^

nej nu ska jag lägga mig i sängen och plugga matte tills ja somnar. ^^

ha det bäst!
kramiz ♥

Kommentarer
Postat av: alex

Fin blogg !

Händer i veckan? :D

2010-05-25 @ 17:57:26

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0