sol,sol,sol

oj vilken dag säger jag bara,men äntligen är jag hemma och kan ta det lugnt.
dagen då.
syssling kom hit ett tag så vi drog ut och sola lite och snacka. hon drog vid 3 ungefär då bytte jag bara om sen drog jag och träffa stina ett tag,va där till 4 sen cykla jag till farfar och farmor och hälsa på lite. efter det var det bara att dra hem och sen iväg igen,va och handla med mamma.
när man kom hem så var det bara att käka mat och duscha och nu sitter jag här äntligen och kan lugna ner mig lite.
men nu ikväll blir det att planera morgondagen.vad jag ska ha på mig och hur mitt hår ska se ut. vi hoppas på att det blir fint väder iallafall.
vad händer på midsommar för er då?
jag själv ska först till mammas kompisar eller några som vi alltid umgås med. ska käka lunch och så sen så drar jag till min älskade snutt och sen ska vi iväg och hitta på något.
jag hoppas på att det blir en dag att minnas.

nu ska jag rota lite i garderoben och se vad jag hittar.
ha en bra kväll

puusss
här kommer lite bilder från dagen

emmy snodde bilden från din blogg,tyckte den var somrig och fin :)


tog en liten smyg bild. man ser inte så mycket men


det blev lite molnigt efter jag träffa stina

Kommentarer
Postat av: Emmy

haha den andra bilden är nt ok :)<3

2010-06-24 @ 21:15:45
Postat av: Emmy

ja är tjockis på andra bilden :(

2010-06-24 @ 21:16:18

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0