fredag,fredag,sol,sol en perfekt dag

hej på er alla solstrålar.
jaa det är ju fredag idag. grymt nice. :)
jag hoppas att ni alla har det bra ute i solen. det är en grymt varm dag iallafall idag.
jag var nyss ute och sola med min syssling.tog lite bilder som jag ska slänga ut sålänge.
nu ska jag snart iväg igen så får blogga mer ikväll

ha det bra.
ppuuss


vi tog bilden på oss båda men tog bort den på mig för jag såg inte klok ut men emmy blev söt.


Emmy tog en bild på mig. första bilden på mig utomhus. fast bilden blev inge bra tycker ja..


en jätte fin bild på emmy tycker jag. *stolt fotograf*



perfekt väder för er som älskar att fota massa. längtar tills jag får en systemkamera.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Emma bilderna är nt ok! första bilden har ja ett överdrivet leende på och dom andraa ser ja skit tjock utpå och mina lår är skit skit feta..;(

2010-07-02 @ 15:56:11
URL: http://emmyywessman.bloggplatsen.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0