Emma älskar/hatar

EMMA HATAR..

..Regn. när man har haft bra väder jätte länge så blir det regn. det är de värsta som finns

..skitsnack. hatar folk som går runt och sprider massa falska rykten som inte ens vet om dom är sanna eller falska.

..Pollenallergi. ögonen rinner,näsan är täpt det värsta är när man vaknar då känns det som om man vill bara somna om.

EMMA ÄLSKAR..

..Disney channel. alla kanske tror att jag inte kollar på "barnprogram" men sanningen är att jag kollar på massa barn filmer och gillar att göra det för känns som man är liten igen. och så älskar jag tecknat.

..att ha pengar. jag har aldrig pengar och är trött på det. om jag får pengar så slösar jag bort dom fort..

..högklackade skor. det är så snyggt med klackade skor men jag går aldrig i det för tycker att jag blir för lång då men ska nog ta och köpa ett par snart, eller vad säger ni?





Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

hur lång är du?:)

2010-07-10 @ 11:44:57
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Emmy

vart kan man köpa skorna på bilden?



emmyywessman.bloggplatsen.se

2010-07-10 @ 18:33:32
URL: http://emmyywessman.bloggplatsen.se
Postat av: anonym

uppdatera föfan , är du cp eller??

2010-07-11 @ 16:23:00
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; okej , nej jag undrade bara eftersom att du skrev att du tycker att du blir för lång med högklackat ;)

själv är man 160 haha xd

2010-07-14 @ 21:50:07
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker att man blir finare hur lång man än blir, pöss. du äger

2010-07-16 @ 19:34:37

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0