vem vinner ikväll?

hej på er.
fredag äntligen. skönt att veckan gick fort. på tisdag kommer bästa vän hem!! längtar som fan..
ikväll blir det att kolla på idol med mamma och käka pizza. va skit länge sen jag åt de så minns inte hur de smakade haha..
vem vinner ikväll tror ni?? jay eller minnah?
om jag ska vara ärlig så tror jag jay vinner till 100 % eftersom han är en favorit hos alla men jag själv gillar minnah,hon har en grym röst och en cool stil..

aja har inte så mycket mer att skriva så slänger ut lite bilder som jag tog idag.
kramizar

/emmziee




Kommentarer
Postat av: nathalie aulén

fina bilder :)

2010-12-12 @ 13:59:02
URL: http://nathaliieaulen.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0