super dag blev de!

hej hallå på er.
kom nyss hem från stan med bästavän, klippte mig ju.. och det blev väl okej. man får ta och vänja sig.
lägger ut bild imorgon när jag fixat mig för julafton.
hoppas ni alla har haft en super bra dag än så länge och får en forsatt trevlig torsdag, dagen innan jul.
fick två presenter av bästavän också. ett halsband med ett kors på och sen en tröja där det står "daddy's girl" på.
tack gumman min för en super trevlig dag ute i kylan!

Imorgon blir det inge bloggande knappt, skriver lite innan jag åker till stockholm sen blir de mobil bloggande under dagen och kvällen
sover i stockholm också och dagen efter ska jag till farmor så skriver när jag har tid men jag lovar att lägga ut bilder som jag tagit direkt när jag är hemma och har tid..

kramizar
/emmziee

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0