skriv namn eller skit i att skriv

bloggar knappt alls längre men orkar tyvärr inte.

fått frågan
varför tog det slut mellan dig och m?
ja kan säga att det ska ni skita i, ni behöver inte veta allt om varför det tog slut och blablabla så om ni har såna frågor så är det ingen ide att fråga för ni får ändå inge svar från mig såfall får ni fråga andra,
fått hört massa skit nu efter men jag orkar inte bry mig har ni inge bättre liv än att sprida rykten så gör de för jag bryr mig inte om era ord eftersom jag vet bäst själv.

där har du svaret du som fråga varför så nu ska du ge fan i att skriva och skaffa ett bättre liv istället för att fråga om saker som hänt, de va liksom månader sen det tog slut och har en ny kille så wrf.
just det jävligt fegt att du inte våga skriva namn ;))
life goe's on.

orkar inte skriva just nu om dagen för jag måste packa och plugga.
hör av mig någon gång

kramizar


Kommentarer
Postat av: Sannababy

tack du :)

2010-12-13 @ 21:00:21
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0