nu funkar de ! yeeees

åh äntligen funkar de!
gud så glad jag blir nu. det var något cp med datan så det inte gick att skriva ett inlägg men nu så funkar de!
dagen spenderades med pappa och ankie i stan! vi köpte lite julklappar till kusinen och farmor och farfar.
kan tyvärr inte lägga ut bilder på dom sakerna eftersom om någon läser.
jag själv köpte en ny tröja.. haha jag och shopping..
slänger ut lite bilder från sakerna jag köpte med mamma på tuna i torsdags. lova att lägga ut bilder så.

men nu ska jag ta och kolla på tv,kl halv 8 kommer en film jag ska se Grinchen eller vad den heter.
brukar se den varje jul så ska se den i år med såklart!
haha

men ha en super bra lördag kväll så skriver jag mer senare.
kramizar

//emmziee

Tröja: Bik Bok 199 :-

jeans: Cubus 299 :-

lösögonfransar: kiks 69 :-
mascara: kiks 99 :-

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0