bra söndag!

hej på er !
äntligen är jag hemma. var ju på stan ett tag med pappa och ankie och hitta lite julklappar, kan inte visa de tyvärr men ni kanske får se efter julafton och juldagen.
under julen blir det kanske inte så mycket bloggande, såfall från iphonen eftersom jag firar jul i stockholm med mamma,moster och alla.
blir nog inte mycket till "jul" firande eftersom min moster har ett gäng hästar att sköta så blir nog att hjälpa till.
efter jag var på stan så drog vi till farmor och farfar och fika lite och hade de trevligt.
nu på kvällen drog vi och hämta pizza för vi orka inte laga någon mat "lata"
imorgon börjar jag kvart i 9 sen slutar jag vid 1. på kvällen blir det BIO med klassen *mysigt*
vi ska se harry potter :)

nej nu blir det film

kramizar
/emmziee

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0