skitiga fönster och bil!

hallå hallå! 
 
känns lite konstigt att sitta och skriva vid tvn haha min sambo har kopplat i datorn i tvn så allting är hundra gånger större och trådlöst tandgentbord vilket jag inte är van vid där av kan de bli lite stavfel med what ever!
 
idag jobbade jag mellan 06:50-14. efteråt tog jag bilen till min kära farmor och farfar och tog en fika! fick även lite växter av farmor som passar jätte fint här hemma! börjar få upp lite tavlor och så nu med så nu fattas mattor, gardiner och kanaler till tvn! som vi inte får först den 25e.. tur att tv4play finns iallafall så man kan kolla på idol ikväll! internet funkar kanon iallafall så ska ställa mig och laga mat nu och ha högsta volym på tvn med musik på!
ska testa ett nytt recept på kyckling idag, se hur det smakar!
 
hoppas ni alla har fått en fin vecka och får en jätte härlig helg! i helgen ska jag fasen tvätta mina fönster.. dom är sååå skitiga... borde även tvätta bilen men den blir skitig lika fort igen så ingen ide precis eftersom ut till huset är det en grusväg på 3 km... 
 
nu ska jag sluta skriva! hörs imorgon!
 
kram kram // Emma 
 
 
gammal bild på mig och min sambo. förstår inte att vi redan vart tsm i 33 månader.. jösses vad tiden går för fort!
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0