ny familjemedlem

Godmorgon!
 
 
eller ska jag säga godeftermiddag för jag har vart vaken sen 6imorse.. haft grymt svårt att sova inatt pga halsont.. kan knappt äta och det dunkar konstant i halsen.. riktigt obehagligt.. + att gustaf har legat i mitt face hela natten typ.. 
clyde och han fräser lite åt varandra än men sånt får man ta. clyde har ju vart innekatt så han vet ju inte vad en katt är typ. och gustaf är ju så liten jämfört mot clyde.
 
kanske inte skrivit att jag hämtat katten ens?! men så är det iallafall. hämtade Gustaf igår. en otroligt charmlig liten sötnos. han kurrar i princip åt allt. klappar man honom kurrar han, kollar man på honom så kurrar han, ska man tömma hans låda så kurrar han, när han får mat så kurrar han osv. så otroligt gullig. och så på nätterna så sover han precis bredvid en om inte på en lättare sagt.. han är bara 12 veckor gammal och är tagen från livbojens katthem här i Eskilstuna. gjorde en god hjärning. 
 
idag ligger jag sjuk som igår.. och finns i princip ingenting att göra, försöker få katterna att börja leka med varandra. men clyde är lite nyfiken men gustaf är en lite kaxmört.. 
 

Här är min lilla Gustaf 12 veckor!
 
och här under är Clyde 1 och ett halvt år gammal. 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0