hjärnan säger godnatt

godkväll!

 
förlåt för hemskt dålig bloggning men har jobbat sen 9 imorse så imte hunnit blogga helt enkelt!
kanske inte skrivit de men fått ett nytt jobb, jobbar ju på ett nu som jag började på i mars men känner att nu är det dags att gå vidare så ska jobba inom vården faktiskt, börjar 1a november men ska dit imorgon och på onsdag och ha en liten utbildning. så imorgon jobbar jag 14-21 och onsdag 06:50-14. sega pass men de får man ta! jobbade sent även idag och även torsdag så blir mycket sena dagar denna vecka men min sambo får stå ut med att laga mat!
 
är helt slut i hjärnan så har faktiskt inte alls mycket att skriva. tänke faktiskt hämta min kamera hos mamma i helgen så ska jag fota lite här omkring och även hur huset jag bor i ser ut. 
 
nu ska jag ta en dusch sen lägga mig skapligt eftersom hjärnan inte är helt med känner jag!
 
ha en jätte mysig kväll!
 
 
 
kram kram 
 
 

ta mig tillbaka till sol och värme! Grekland 2013

 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0