från stadsbo till lantis?

Nu börjas det om från ruta 1
 
har nu bosatt mig ute på landet med min sambo och lille kissen clyde. det har inte börjat på bästa sätt men sånt får man ta.
 
det började med att jag skulle duscha i söndags kväll och vattnet bara rinner ut på hela badrumsgolvet! det var alltså stopp i avloppet så jag gapar som en idiot på min sambo som fick komma och rensa avloppet!
igår så skulle jag igen duscha sent på kvällen och då finns det inge varmvatten kvar?! hur stor är risken liksom?!
efter mycket om och men så kom varmvattnet tillbaka och då kunde jag ta en dusch!
 
sen idag så var det dags att tvätta ni tror inte att det händer något då med?! jo tvättmaskinen piper och en röd knapp börjar lysa! så jag ringer pappa och min sambo och frågar vad som är fel! som sagt efter några samtal osv så kunde jag äntligen tvätta!
 
men efter allt som hänt så är det rätt skönt att ha flyttat hemifrån nu! det börjar även bli lite hemtrevligt här hemma! finns mycket kartonger och så kvar men det är iallafall en början!
 
ska försöka blogga lite mer nu när jag flyttat. livet på landet osv.
 
från stadsbo till lantis.. vi får se hur detta slutar! 
 
 
ha det gött alla!
 
// Emma 
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0