Idag står jag för middag till tjejerna och det bjuds på?

känner mig sjukt stressad för ingenting egentligen.
städat hela lägenheten nu, eller dammsugit osv, diskat vinglasen även och diskat ur ljuskopparna.
tjejerna kommer vid 6 och jag står för middag idag och det blir grekisk pyttipanna. nyttigt och gott haha.
ska hinna till ica också och köpa bröd osv. 
 
tror inte riktigt clyde "min katt" förstår vad jag håller på med för brukar inte vara den som städar och lagar mat.. 
ska även leta fram kläder som jag ska ha på mig ikväll, kanske måste stryka kläderna också eftersom allting ligger i en enda röra i garderoben..
 
ikväll är det earth hour för er som vill släcka en timme mellan 20:30- 21:30 det ska vi göra iallafall så tagit fram massa ljus så det inte blir kolsvart när tjejerna är här.
 
vid 10 så drar vi vidare mot krogen och "hänger" där en stund, lär bli en hel del dans! 
 
nu ska jag äta lite lunch, någon macka och så sen ska jag fortsätta med att skära grönsaker och det så jag slipper stå och göra de sen när tjejerna kommer då kan man bara kasta in allt i ungnen. 
 
ha en super bra lördag för det lär vi ha ! ska ladda kameran så det blir massa bilder från ikväll! sen blir det väl typiska "toabilden" på krogen. ska bli sjukt kul att alla tjejer ska ut samtidigt nu eftersom alla har fyllt 18, enda gången vi "partat" tillsammans var på studentkryssningen och det är lätt minnesvärt
 
nu håller jag på och drar ut på tiden.. inte meningen.
 
ha iallafall en sjukt bra lördag!
 
pussar och kramar
 
 
lite blandade bilder på tjejerna!

Kommentarer
Postat av: anna

ja nu ä ja frisk från de, mennu ä ja förkyld istället, men har fortfarande orken så är ju inte sjuk sjuk :)

2014-03-30 @ 16:00:31
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0