gårdagens gym schema

blev blandad träning igår pga jag kört igenom alla scheman så blandade övningar igår. fick även nya av ptn.
 
igår blev det 
 
rygglyft
5kg 7x2
 
mage
pilatesboll 10x3 
situps 10x2
magmaskin 10x2
 
bröst
10x2
armhävningar på dipsbräda 5x2
 
rumpa
13x2 vikt 8 på maskinen vet inte riktigt vad det är i kg eftersom det är fria vikter
 
benpress 
60 kg 10x2
utfallssteg 
10 kg 15x2
 
dips 
10x3
 
biceps & triceps blev det med men de brukar ju oftast lida när man gör andra övningar och tränar inte så mycket sådant för vill inte ha värsta armmusklerna.. haha..  detta var gårdagens schema. idag blir det tunga vikter men få repetitioner. så benpress blir 80kg 6x1 eller 2 bara om ni förstår. 
 
ska köra tunga vikter var 3e vecka bestämde jag om ptn igår, och resten mer normala vikter och många repetitioner. 
 
 
idag ska jag satsa på armar & ben, ryggen och axlar får vila idag. 

Kommentarer
Postat av: anna

åh sådant suger ju,ä redan uttråkad

2014-03-11 @ 16:08:28
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: anna

ja eller hur, dock ä ja piggare idag :D!

2014-03-12 @ 11:37:14
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: Elin

Gud vilken fin bild du har i headern! Vart tog du den? Inte i Sverige va? Puss :*

Svar: helt korrekt inte i sverige! det var i Barcelona i somras när jag var där och klättra med min familj :) tack så jätte mycket för du tycker den var fin!
emmziee

2014-03-12 @ 18:20:31
URL: http://nattstad.se/elinbjurstam

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0