Feb. 25, 2014

hej på er! värdelös på att blogga igen då..
men hela lovet har jag vart förkyld o sen i söndags slog febern till.. så ligger hemma och sjukar fast jag egentligen inte har tid med det.. snart är det 100 dagar kvar till studenten sjukt..
kommer ihåg när vi bokade biljetter till student kryssningen i september och den har redan vart nu.. 1
00 dagar kommer gå enormt fort, är iallafall super glad för min balklänning är på väg. så det enda jag behöver nu är skor och student klänning.
även min studentmössa är på väg.längtar hur mycket som helst nu!ska försöka få lite skolarbete gjort under dagen iallafall så jag inte hamnar efter för mycketträning blir av när jag är fullt frisk! har nog fått som mamma dåliga blodvärden så måste kolla upp de så träning förbjudet
ha de bäst!

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0