sanningen om allt... läs eller ej

Jag trodde detta skulle göra allt annorlunda och det gjorde det verkligen
allt blev helt upp och ner men jag som trodde det skulle göra allting bra men mitt huvud säger snart nej, jag vet inte längre... kroppen, viljan och allt har försvunnit, hoppet om livet.. alla dessa framtidsplaner jag hade har försvunnit, jag skriker efter hjälp men ingen som lyssnar överhuvudtaget, vänner tror allting är så jädrans bra men sanningen är att jag gråter varje dag, hela nätterna har jag ångest och panik... vill inte ens blunda för vet hur det blir.. inte en enda hel natt får man sova i lugn och ro utan att den där paniken kommer..
mitt hjärta tar stryk, den hänger inte med, hjärnan kopplas bort och kroppen bryter ihop, går snart in i väggen, jag orkar inte bry mig, mina vänner försöker få kontakt med mig men inget svar, jag orkar inte berätta alla dessa tankar, jag orkar inte vara stark och berätta allt som händer för en dag lämnar dom mig med..
jag klarar inte av att leva detta liv, det knäcker mig totalt... jag vill inte andas, vill inte att mitt hjärta ska slå, vill inte vara här..
vill bort från denna skit, till ett ställe där allting är bra inte dessa tankar finns dygnet runt och gnager i ens huvud... jag står inte ut... gör bara inte det längre.. skiter i vilka som läser de här men sanningen är de att jag är trött på allt men ger inte upp. kämpat i alla dessa år, vart stark men då har jag stått ensam, klarar inte det nu och ingen hjälper... för jag inte låter de hjälpa...
 
jag försöker sätta på en leende på läpparna varje dag, varje minut, skrattar och låtsas vara den glada tjejen alla säger att jag är, den glädjespridaren.. men nu har det gått för långt. glädjespridaren är borta, den ligger längst ner på botten av havet tillsammans med mitt hjärta, min hjärna är uppe i himlen där allting är bra, bara kroppen som står upp ännu helt otroligt, men den lägger av snart..
 
förlåt för detta seriösa depp inlägg men ville bara berätta att jag inte mår alls bra, vill inte leva detta liv.. behöver hjälp....
 
 
SNÄLLA?
hjälp mig någon....
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ätstörning?

2012-09-21 @ 20:04:00

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0