brb funäsdalen i en vecka!

hej på er !
åh herregud vad trött jag är, har egentligen inte tid att sitta här för imorgon åker jag till funäsdalen med pappa och alla så måste packa sista sedan sova för ska upp tidigt imorgon!
haft en toppen helg än så länge och imorgon blir det sitta i en bil i 8 timmar.. inte taggad.
kommer sakna mina vänner och absolut min pojkvän som jag spenderar hela mina dagar med. en vecka utan han och dom alla. aja håller tummarna att veckan går fort.
bloggning under veckan kommer ligga på noll för har inget internet, tänkte ta en vecka ifrån datan eller tar med skoldatan för att plugga. måste göra det även fast det är lov eftersom jag har saker som ska in efter lovet
nu ska jag packa sista sen ta mig en blund !
hörs om en vecka!

Kommentarer
Postat av: Louise - Flyttar till Turkiet

Önskar dig en fortsatt underbar söndag! :)

2012-04-01 @ 15:29:24
URL: http://exoticious.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0