snart jobbat 5 veckor, det märks och känns!

Hej hopp ute i regninga sverige,
eller iallafall i eskilstuna regnar det lite grann då och då men det är varmt.
nu har jag bara 1 jobb dag kvar för på fredag jobbar jag bara fram till 11, riktigt taggad för att äntligen få sommarlov! även fast vädret är skit!

hoppas ni alla haft en toppen sommar än så länge, jag själv har inte planerat något speciellt i sommar, umgås med vänner och pojkvännen, kanske dra till gröna lund eller något liknande.

sitter just nu i soffan och tar det lugnt, ska nog sitta här hela dagen, ont i hela kroppen och allt! känner mig riktigt sliten efter jobbat snart 5 hela veckor!

nu ska jag kolla tv, hörs senare!


Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0