vad som hände i torsdags kväll/natt

God morgon läsare !
nu är jag äntligen pigg, sov som en stock inatt och ätit frukost med pappa & ankie.
många har frågat varför jag var så trött igår, jag dynga, vi sov på skolan, min klass som en övernattning fast ingen sov typ. varför vi gjorde det var nog bara för att få en kväll med klassen och för att det va rätt skoj, sånt man kan göra 1 gång varje år.
aldrig lyckats vara vaken ett helt dygn förut men nu lyckades jag men var riktigt trött dagen efter så aldrig igen.. haha
vi får se vad som händer idag, vad jag ska hitta på men ska hoppa in i duschen nu och sen fixa mig lite grann
hörs senare !
puss & kramizar

Kommentarer
Postat av: anna

tackar :D



okej härligt de :)



några planer för idag?

2012-01-21 @ 12:28:23
URL: http://annamarialarssson.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0