grym dag/kväll/natt ! ni kommer alltid finnas i mitt hjärta !

hej på er !
nu är jag hemma från klassresan och har sovit hela dagen typ och pontus har vart här så vi har myst lite och så.
sov ju knappt inatt. kanske någon/några timmar. vi hade så himla kul men de tråkiga är att jag har 100000 myggbett på benen och det kliar som f*n.
jag älskar er 9e,ni kommer alltid ha en plats i mitt hjärta
solnedgång
smyg bild !
sol uppgång !
pojkar som är ute o simmar :)
här sover enni & jonas, gulliga ungar
jaha imorgon är det avslutning & avslutnings middag så kommer inte blogga så mycket imorgon heller,
usch känns lite jobbigt att lämna er alla,men men sen blir de gymnasie !
på lördag är det 1 vecka kvar sen åker jag till ungern i 1 månad men världens bästa vän !

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0