intressant vecka blev det !

hej pa er bloggare.
känner att idag är jag helt slut efter en otroligt intressant vecka. nya vänner typ,österrike,budapest,cirkus och imorgon blir det bad.
men idag blir det att ta det lugnt men kära enni, vi ska till hennes farmor bara och hälsa pa.
toppen väder idag och ska bli detta väder fram tills vi aker hem. nästa helg blir det, den 16e.
inte langt kvar men detta är verkligen en resa att minnas..

just nu saknar jag min älskade pojkvän,min familj och svensk mat faktiskt !
har säker gatt upp 3 kg här borta, blir o träna bort sen när jag kommer hem :)

juste fick besked om gymnasiet i tisdags och det blir media-nti gymnasiet här i eskilstuna, det duger väl.

bloggar när jag har tid.

kramizar

ciaooo


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-20 @ 15:39:25
URL: http://smsalåna.nu

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0