ska försöka så gott jag kan

hej på er läsare !

åh det här inlägget kommer ta lång tid att skriva för har precis målat naglarna.
men gör detta för eran skull.
haft en myspys kväll med pappa idag, vi har slagit in lite julklappar & fixat inför imorgon, brorsan kom förbi också så drog vi och käka kebab för nu kommer de väl bli julmat i 1 veckas tid, haha.
ska strax lägga mig i soffan med pappa och kolla tv sen sova tidigt för orka hela dagen imorgon, kommer nog inte hinna blogga mycket imorgon eller på juldagen men ska försöka så gott jag kan, blir nog mobilbloggning hela helgen.
jag hoppas att ni läsare får en riktigt god jul !!
vi hörs imorgon
Godnatt !

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0