måndag morgon

hej alla bloggare,
det är jag emmzie,höra en rolig sak?
somna framför tvn igår och vakna i morse av att mamma stängde av den.
igår packa jag och kolla på tv med mamma var trött så somna vid 11.
nu idag ska ja packa och sen ikväll ska ja sova hos pappa.
just det kommer inte kunna blogga när jag är i london för har inge internet. *tråkigt*
men ni får klara er några dagar med seg uppdatering så visar ja alla bilder när jag kommer hem.
alltså på söndagen
hoppas ni får en jätte bra dag.

kramizar / emmziee

börjat packa lite iallafall.!


Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

har precis ätit :)

jag njuter av min tid med älsklingen som har höstlov och är här hos mig..själv?

2010-11-01 @ 18:26:07
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0