idagköttasde

hallå hallå!
 
Var i skolan till kl 2 ungefär sen fick vi sluta, skönt för skulle egentligen sluta 15:40.
märks att det är sista ruschet nu.. jätte mycket inlämningar osv. allt ska ju betyg sättas i maj för att vi ska hinna på svar på betyg till studenten. jösses är grymt taggad. på måndag åker vi på studentkryssning! mina älskade vänner och jag kommer ha så skoj! alkohol, dansgolv, mat osv. hur kul som helst ju?!
 
iallafall, ska fixa lite käk om 1 timme sen så åker jag till gymmet och kör ett hårt pass! måste köra armar idag.. skulle köra ben men var så klantig igår och gjorde illa min häl så har värsta köttsåret på hälen så är omplåstrad.. vill inte att de ska bli värre genom att göra mycket med ben och fötter så väljer att köra armar, axlar och även lite rygg!
hade vilodag igår så idag är det ett sten hårt pass! galet taggad
 
bilder från weheartit
 
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Härligt med träning :)

Svar: ja visst är de :)
emmziee

2014-02-13 @ 18:26:43
URL: http://icanpikan.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0