Fitness

 
Bilder från Weheartit. 
 
här är mina favvis bilder, alltid när jag kollar på tränings bilder blir jag så sjukt taggad att träna, ikväll drar jag mig till gymmet och kör ett sten hårt pass!
 
imorse gick jag upp skapligt för en tekniker skulle komma hit och byta modem och sånt, började egentligen skolan 14:30 men så visade de sig att den var inställd så då passade jag på att skriva klart min abstract på engelska så nu är jag äntligen klar med det.
 
nu ska jag äta lite mellanmål, blir nog kvarg med hallonsmak, så sjukt gott! perfekt mellanmål
 
vid 6 drar jag iväg och fotas sen drar jag till gymmet vid 8 som vanligt
 
ha en grym dag !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

haha ja precis, måste sett as kul ut för den som lärde mig skrek "ANNA TREKANT TREEEKAAAAN"! å ja typ skriker tillbaka i jätte hög fart "FAAAN DE GÅR JU INTE"

2014-02-10 @ 17:17:06
URL: http://annamarialarssson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0