det är lungt, 4 månader kvar?! paaaaaniiiik

Hej på er !
 
åh herregud har värsta paniken över studenten. kom på i helgen att den 6e februari är det bara 4 månader kvar och jag har inte ens börjat leta klänning?!
 
två till studenten och en balklänning.. snacka om stressad tjej.. sitter och letar varje dag.. jag som är kräsen också skulle kanske börjat leta för typ 1 år sen känns de som haha.. nej överdriver kanske men har iallafall panik över klänningar..
 
så vet ni några sidor med fina klänningar så länka gärna till mig! 
 
ska fortsätta leta som en galning nu!
 
imorgon är det träning förresten. vart dålig i helgen så haft en vilohelg. länge sen jag hade !
 
ha de bäst !!
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

eller hur, åh kollat runt på internet? för när ja tog studenten så va utbudet skit å inget i affärerna de fanns typ 2 vita klänningar

2014-02-03 @ 07:54:07
URL: http://annamarialarssson.blogg.se
Postat av: sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Underbart fin katt du har!
Jag skulle tipsa om Asos.com, Newlook.co.uk, topshop.co.uk, riverisland.co.uk, dorothyperkins.com och lipsy.co.uk :) Hoppas du hittar något!

Just nu har jag en designutlottning i min blogg där man kan vinna en skräddarsydd design till sin blogg. Om du vill delta är det bara att gå in här: http://www.sannasrum.se/2014/01/designutlottning-5/

Ha det så gott :)

Svar: jaa han är riktigt söt han! :) åh tack så jätte mycket! ska kolla in på dem sidorna! jösses du räddade min dag tror jag.. hihi ha de bra!
emmziee

2014-02-05 @ 11:45:50
URL: http://sannasrum.se
Postat av: aina [fotoblogg]

Nelly.com kanske? :)

Svar: jag har kollat där och hittat några klänningar. men det som är synd är att alla som tar studenten av tjejerna beställer därifrån och skulle vilja vara lite speciell men tack för tipset! :)
emmziee

2014-02-05 @ 12:41:50
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Tess

Söt kise! Idag är det NutellaDagen :P Gillar Du Nutella ?

Svar: jaa han är riktigt söt :) nutella.. hmm nu ska jag vara ärlig.. har aldrig smakat det.. låter kanske lite sjukt men har aldrig tyckt att det luktar speciellt gott och försöker undvika onyttigheter så kan tyvärr inte svara på de men lite roligt att dem har en speciell dag :) gillar du nutella?
emmziee

2014-02-05 @ 15:04:58
URL: http://tessvonolsson.blogg.se

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0