Galna dagar!

Hej på er !
 
har inte alls haft tid att skriva, haft FULLT upp med mitt Uf företag, mässa på torsdag i Nyköping! så imorgon åker jag och Mimmi till Kungsör för att hämta våra t-shirtar som är tryckta och klara!
vi är nästan helt klara med våra montrar, bilder kommer upp efter mässan, på fredag för då är jag ledig.
skönt med lång ledigt snart, mässan på torsdag, fredag ledigt och sedan även måndag ledigt.
sen veckan efter är det ju röd dag på fredagen, så torsdag kväll åker jag till falkenberg med pappa & ankie, vi ska fira påsk med ankies släkt!
ska bli super mysigt
 
nu ska ja plugga sen ta mig en blund!
 
hörs!!
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0