Viktigt ! jag slutar blogga

hallå där alla läsare.
 
jag har nu tagit ett beslut att jag ska sluta blogga. iallafall under sommaren. efter jag låg sjuk i 1 vecka så hitta jag ingen ork tillbaka till bloggen. ingenting intressant händer och kommer förmodligen inte hända något speciellt mer än att jag har sommarlov nu och är utan dator, har lånat killens dator just nu för att skriva detta inlägg. så när jag får tillbaka min dator så kanske det blir att blogga lite till och från men kommer aldrig att blogga till helt 100 % längre för har inte tiden eller orken till att sitta och uppdatera massa onödiga saker.
kanske kommer lägga upp bilder ibland bara men ingenting mer
 
det är mitt beslut nu så denna blogg kommer vara så gott som död nu under flera veckor framöver.
börjar jobba på måndag också så mycket på gång just nu 
 
ha det absolut bäst nu !
 
kramar från mig !
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0