en död blogg som kan läggas ner kanske?

 
Har verkligen ingenting att skriva längre, förstår inte.. har inte tiden heller för sitter aldrig vid datorn typ eller iallafall inte bloggen. Riktigt dålig på att blogga så funderar på att lägga ner den, har ingen rolig bloggdesign, inget blogginsperation eller något.. rätt dött..
det enda roliga är att lägga upp bilder man tagit och så.
 
men iallafall idag så gick jag i skolan till halv 4 efter de skjutsa älskling och jag, Amanda till slagsta till hennes pojkvän, sen drog vi hem och packade, vid 5 ringde Jonny och fråga om vi ville åka skridskor så vi åkte till isstadion. jag själv åkte inte. är jätte förskyld och hängig... känner att nu i helgen vill jag bara SLAPPA! men så kommer det inte bli när man har en pojkvän som vill va ute hela nätterna..
 
men nu ska jag sova, måste även plugga i helgen, prov på måndag.
 
ha de bra !
 
pussar & kramar

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0