långpromenad + cupcakes

Denna dag har varit otroligt lång men ändå super rolig!
 
i morse började det med att jag och några av mina vänner från skolan tog bussen till folkesta, vi blev klara där fort och kommer på att bussen tillbaka till stan går först 2 timmar efter och vad ska man göra där så himla länge? så vi bestämde oss att inviga den nya cykel banan som går mellan folkesta och torshälla den är ca 4 km, där promenerade vi kl 10 på morgonen, när vi kom till torshälla tog vi bussen te mig och lagade mat! förtjänade det efter en lång promenad!
 
vi drog sedan tillbaka till skolan och hade svenska, efter det mötte jag upp Victoria på stan sen drog vi till mig och tog de lugnt, vid 5 bestämde vi oss för att baka cupcakes så vi drog till ica och köpte allt vi behövde sen har hon hållt mig sällskap hela kvällen!
 
super mysigt faktiskt!
 
nu ska jag krypa ner i sängen och sova, fredag imorgon äntligen!
 
Godnatt
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0