kanon dag, somnar med ett leende på läpparna!

Hej på er.
 
eller hur ska man börja alla inlägg, idag började jag morgonen med att försova mig, vaknade i morse av att det var vääääldigt ljust mot vad det brukar vara kl 7 när jag egentligen ska gå upp, kollar på kl och märker att kl är halv 9?! min klocka hade inte ringt eller så hade jag helt enkelt inte vaknat av den!
stressade som fasen till skolan, fick skjuts av farfar som tur så kom bara 10 min försent typ,
slutade kl tjugo över 1 då åkte jag hem fixade iorndning mig sen fotade mig själv lite "ego time" haha...
efter det smsade jag Victoria som sedan följde med mig ut och fotade, blev mörkt väldigt fort så vi knallade hem till mig och fikade lite, efter de följde jag med henne en bit hem så slutade det med att vi stod och snacka i timmar.
 
nu är jag iallafall hemma och ska snart sova tänkte jag, sjukt trött.
 
haft en kanon dag tycker jag ! skönt att få skratta lite!
 
ha deet bäst!
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0