död blogg i en vecka !

nu kommer min blogg vara död i 1 vecka för imorgon åker jag mot en varmare land ! wiho!
 
håller på att packa sista nu, vi åker hemifrån kl 10 imorgon och flyget går kl 3 på eftermiddagen.
 
tror jag kommer ha internet där borta men lämnar datorn hemma för att slippa allt tjatit folk så har bara mobilen och skriver till de viktigaste, såklart är ni viktiga men menar mina nära och kära
 
nu ska jag packa sista sen kommer mitt hjärta hit och spenderar sista tiden med mig.. tråkigt att åka ifrån han...
 
Ha de bäst nu i en vecka så skriver jag nästa torsdag !
 
puss & kram
 
 

Kommentarer

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0